קטגוריות

מאמרים אחרונים

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

ערבות בנקאית זוהי ערבות הניתנת על ידי הבנק אשר מתחייב לפירעון ההתחייבות של מקבל הערבות, לדוגמא, במידה והשוכר מפסיק לשלם את שכר הדירה, המשכיר יכול

קרא עוד

פרסמו כאן את המאמר שלכם

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

שתפו

תוכן עניינים

לכולנו אותו החלום, לקום בכל בוקר בוילה רחבת ידיים ולהביט בבריכת האינפיניטי הישר ממרפסת השמש המפנקת, תוך כדי לגימה מכוס האספרסו הרותחת.

אך ישנו קהל יעד ספציפי אשר יכול להרשות לעצמו את גודל המעמד, או במילים אחרות השכרת נכסי יוקרה במרכז – והשאלה היא איך מוצאים אותו? וכיצד סוכנות נדל"ן יוקרה יכולה לסייע?

מדוע קשה למצוא שוכרים לנכס יוקרה במרכז?

אמנם במרכז קיימים מספר נכסי יוקרה לא מבוטל המיועדים להשכרה, החל מוילות יוקרתיות, פנטהאוזים ועד דירות מפוארות בבניינים נחשקים.

אך הקושי הוא לאתר שוכרים שיוכלו לעמוד בתשלום השכירות החודשית, ומצד שני – כאלו שלא מחפשים אחר נכסי יוקרה לרכישה.

פעמים רבות נכסי היוקרה להשכרה ישמשו כדירות נופש עבור אנשים עמידים ובעלי הון, במיוחד לאלו המתגוררים בחו"ל ומחפשים אחר פתרון לינה ברמה הגבוהה ביותר בזמן החופשה בארץ.

כיצד סוכנות נדל"ן יוקרה יכולה לסייע במציאת שוכרים?

סוכנות "ורה פריים" מחזיקה בניסיון עשיר של כ-30 שנים בכל הקשור למכירה והשכרה של נכסי יוקרה, הסוכנות מתמחה באזורים "החמים" ביותר במרכז, ביניהם ניתן למנות את איזור צפון תל אביב, הרצליה, כפר שמריהו ורשפון.

תודות לניסיון העשיר, סוכנות "ורה פריים" נמצאת בקשר ישיר עם בעלי הון רבים בארץ ובעולם ויודעת להתאים במדויק את הצרכים שלהם לנכס היוקרה הרלוונטי.

קהל הלקוחות הולך ומתעצם, החל מפרסום מפה לאוזן, עד כניסה לקהילות היהודיות העשירות בעולם ופרסום בפלטפורמות הרלוונטיות ללקוחות במעמד העליון.

הבטחה למציאת השוכרים הטובים ביותר

סוכנות נדל"ן יוקרה מתחייבת ללוות את בעל הנכס לכל אורך הדרך, תוך כדי הבטחה למציאת השוכרים הראויים והטובים ביותר, כאלו שיעמדו בתשלומים וישמרו על ערך הנכס.

התחייבות זו לא יכולה להגיע מפלטפורמות מוכרות להשכרת נדל"ן, כמו למשל שירותי Airbnb. ב"ורה פריים" השוכרים העתידיים עוברים בדיקה מקיפה, המחייבת הוכחה לעמידה בהסדרי התשלום – ורק לאחר מכן, הם עוברים להיכרות עם בעל הנכס וחתימה על חוזה השכירות.

האם מומלץ להשכיר נכסי נדל"ן יוקרה לטווח קצר?

אנו לא ממליצים על השכרת נכס נדל"ן יוקרה לטווח הזמן הקצר, זאת משום שהעבודה הכרוכה בניהול הנכס, הניקיון, החשבונות, התחזוקה ואישור השוכרים עלולה לעלות בכמה מונים, על התשלום שיתקבל על כך.

ככל שיהיו יותר שוכרים בנכס, כך הערך שלו ירד – אם בשל שימוש מרובה בריהוט, במכשירי החשמל, בבריכה, בג'קוזי או בכל פסיליטיז המגיע עם הנכס עצמו.

לכן, סוכנות נדל"ן יוקרה מתמחה באיתור שוכרים לפרק זמן ארוך עבור נכסי נדל"ן יוקרה להשכרה, היא בודקת לעומק כל מועמד/ת, מבטיחה את כשירותו לעמוד בתשלומים החודשיים ומגובה באחריות חוזית לשמירה על הנכס ותכולתו.

אילו מתקנים יכולים להעלות את ערך הנכס טרם השכירות?

אם יש בבעלותכם נכס יוקרה אותו תרצו להשכיר, תוכלו להעלות את הערך שלו בעזרת הוספת מספר מתקנים מומלצים, כמו למשל בניית חדר כושר, ג'קוזי יוקרתי, סאונה, ריהוט בריכה, חדר קולנוע, בריכת אינפיניטי, מטבח חוץ ועוד.

לסיכום, מציאת שוכרים ראויים, עמידים וישרים הוא לא עניין פשוט. מדובר בגורמי מקצוע שהשקיעו שנים ארוכות באיתור המקומות האיכותיים ביותר למציאת שוכרים עבור נכסי נדל"ן יוקרה. ההמלצה הרווחת היא השכרת נכסי יוקרה לפרק זמן ארוך, כזה שיבטיח שלווה ותשואה לאורך זמן, יותר מאשר שכירות לטווח הקצר וכל הנלווה אליה. בכל אלו ועוד, אנו ב"ורה פריים" נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לקבל את השירות הטוב והאישי ביותר עבור נכס היוקרה שלכם.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

הוצאת רישיון לצריכת קנאביס רפואי – המדריך המלא

המדריך המקיף על צריכת שמן קנאביס – יתרונות וחסרונות

שמן קנאביס: חשיפת החומרים הפעילים ותופעות הלוואי

טיפול בפוסט טראומה: הפטנט המהפכני לצריכת קנאביס רפואי

הכירו את ההשפעות העלולות להיגרם בעקבות השימוש בקנאביס רפואי

דילוג לתוכן