קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

פילינג – המדריך המלא לטיפול הפנים

שתפו

תוכן עניינים

אחד מטיפולי הפנים הנפוצים ביותר בעולמות האסתטיקה הרפואית הוא טיפול הפילינג. הטיפול מיועד להסרה מבוקרת ועדינה, ללא כאבים, של השכבה החיצונית של העור על מנת לחשוף עור חדש, צעיר ובריא יותר – מתחת לשכבת העור הפגומה.

מהו פילינג?

פילינג זהו טיפול קוסמטי אשר מתבצע על ידי קילוף תאי עור מתים מהשכבה העליונה (החיצונית) של העור, ומטרתו העיקרית היא לחשוף שכבת עור חדשה ובריאה, בנוסף הפילינג חודר אל שכבות העור העמוקות ומנקה את הלכלוך שהצטבר בנקבוביות.

מטרת הפילינג לטפל בבעיות שונות בעור הפנים כגון צלקות אקנה, כתמים, פגמי עור שונים ופיגמנטציות. בנוסף, הפילינג תורם לחידוש תאי העור, לשיפור טקסטורת העור ומרקמו. התוצאה היא עור פנים חלק, אחיד וצעיר יותר.

אילו סוגי פילינג קיימים?

פילינג קל

נחשב לטיפול הבסיסי ביותר, הוא מספק פתרון זמין ומהיר עבור כל מי שמעוניין בניקוי פנים וחידוש תאי עור. הוא נחשב לפילינג "פיזיקלי", שכוונתו היא קרצוף יסודי של עור הפנים בצורה שטחית ואחידה, הקרצוף נעשה בעזרת סבון ייעודי הכולל בדרך כלל גרגירים קטנים.

הקרצוף יוצר סדקים קטנים בעור בעזרת הגרגירים, אלו אמורים לגרום לשכבת העור החיצונית להתקלף ולשכבת העור מתחתיה לצוץ במקומה.

הבעייתיות בשיטה זו היא שפעמים רבות היא עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת – עקב אי המקצועיות של האדם הממוצע, אשר עלולה להוביל לקרצוף חריף מדי ולשרוט את העור, ובמקרה החמור יותר יתכן ותיווצר פגיעה ברקמות חיות ויצירת בקטריות.

פילינג כימי

פילינג כימי זהו טיפול שמתקיים ברפואה האסתטית, במהלכו רופא המטפל מחדיר אל תוך שכבת העור הפנימית תמיסות, אותן תמיסות מכילות חומצות תלת-כלוריות בריכוזים שונים.

מטרת טיפול זה ליצור מעין "כוויות" קלות בשכבת העור החיצונית, כמובן שאותן כוויות לא כואבות כלל ולא שורפות – תודות למכשור המתקדם שקיים כיום בתחום.

העור שנכווה מתקלף, ומתחתיו נראה לעין תאי העור החדשים, בנוסף טיפול זה מעודד התחדשות תאי עור ומאיץ את זרימת הדם.

פילינג אנזימטי

פילינג מסוג זה מבוסס על רכיבים פעילים (המופקים לרוב מפירות), לאותם רכיבים פעילים (אנזימים) יש יכולות מדהימות בכל הקשור לסילוק תאים מתים.

האנזימים בעצם מעכלים את תאי העור המתים מבלי להזיק כלל לרקמות החיות במקום, תודות לכך נעשית פעולת התחדשות מבוקרת ועדינה המעלימה את התאים המתים וחושפת תאי עור חדשים.

פילינג מכני

הפילינג המכני פועל על ידי "אנרגיה קינטית", שבמילים פשוטות יותר נחשבת לסוג של שיוף הנגרם בעזרת מברשות מיוחדות או ראשי יהלום מסתובבים.

הטכנולוגיה הזו באה במגע עם עור הפנים ומסירה את שכבת העור העליונה והפגועה, ומאפשרת לשכבת העור החדשה לבלוט החוצה.

פילינג בלייזר

טיפול העושה שימוש במכשור וטכנולוגיות מתקדמות הפועלות בעזרת קרני לייזר מיוחדות ומבוקרת. במכשירים מסוג זה ניתן לשלוט על עוצמת הלייזר, משך הזמן, עומק ועוד… כל אלו תורמים להתאמה מדויקת של אופן הטיפול לבעיית העור הספציפית של המטופל.

מדובר בטיפול שנעשה על ידי צוות מקצועי במרפאות לאסתטיקה, כאשר העדיפות היא לרופא/ה מטפל/ת. קרני הלייזר פוגעות בדיוק מקסימלי בתאי העור הרצויים, מבלי לפגוע באלו שנמצאים מסביב. לאחר מכן תאי העור שנשרפו מתקלפים ומתחלפים בתאי עור חדשים ובריאים.

היכן ניתן לעשות טיפול פילינג?
קודם כל – חובה להגיע לייעוץ אצל רופא מומחה ולעבור אבחנה בנוגע לעור הפנים, סוג הבעיה, דרכי הטיפול וכו'. אנו ממליצים להגיע לייעוץ באחת המרפאות הרפואיות של מכבי אסתטיקה הפרוסות ברחבי הארץ. לאחר האבחנה, הרופא/ה יכינו עבורכם תוכנית טיפול מתאימה ומדויקת עבורכם בהתאם למצב וסוג העור שלכם. לאחר מכן, את הטיפול או סדרת הטיפולים יבצע הרופא המטפל במרפאה הקרובה לביתכם, והצוות המקצועי ילווה אתכם עד לקבלת התוצאה הרצויה.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן