קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

למלא את החסר – מילוי קמטים ושקעים ברפואה האסתטית

שתפו

תוכן עניינים

ככל שאנו מתבגרים סימני הזמן מתחילים לתת את אותותיהם.

עם השנים, אנו מתחילים לשים לב לקמטים הנחרצים בשכבות העור ובשקעים המופיעים באזור העיניים, הרקות, הלחיים וכיוב ומרמזים על אובדן נפח ולחות ועוד.

אם בשנים עברו סימני הזקנה היו עובדה קיימת ומוגמרת הרי שהיום ניתן לטשטש אותם בעזרת נפלאות הרפואה האסתטית, מילוי קמטים ושקעים בעזרת חומרי מילוי הפכו לבשורה החדשה ב עולמות הטכנולוגיה והרפואה.

 

מה הם "קמטים פעילים"? ומה ההבדל בינם לבין "קמטים יציבים"?

קמטים פעילים – הינם קמטים הנוצרים מפעולת הכיווץ של שרירי הפנים, הם מופיעים בדרך כלל בשליש העליון של הפנים – באזור המצח, הגבות וצידי העיניים.

קמטים יציבים – קמטים הנחרצים בשכבות העור ואינם תלויים בהתכווצות השריר, הם מופיעים על פנינו באופן קבוע וממוקמים בדרך כלל בשליש התחתון של הפנים, באזור האף, השפתיים והסנטר.

קמטים אלו הם תוצר לוואי של השפעות הגיל אך הם יכולים גם להיות מושפעים ממשתנים חיצוניים כגון חשיפה לאור השמש, עישון ועוד.

כיצד מומלץ למלא קמטים פעילים?

על מנת להעלים את קמטי ההבעה הפעילים עלינו להפחית את פעולת הכיווץ של השריר, פעולה זו מתבצעת על ידי הזרקה של חומר המילוי בוטולינום טוקסין ( או בשמו המסחרי ה"בוטוקס").

הבוטולינום טוקסין הוא חלבון המיוצר על ידי רעלן המשפיע על חסימת הגירוי העצבי באזור הספציפי אליו הוא מוזרק, השריר מסביב לאזור ההזרקה נחסם מקבלת הגירוי העצבי שאמור לגרום לו להתכווץ ובשל כך נמנעת פעולת הכיווץ.

כאשר השריר חדל מלהתכווץ הקמט הפעיל מפסיק לצוץ, חסימה זו נשמרת בדרך כלל בין 4-6 חודשים (תלוי במאפייניו האישיים של כל מטופל).

כיצד מומלץ למלא קמטים יציבים/סטטיים?

על מנת לטשטש את קמטי ההבעה הללו יש למלא אותם בחומר מילוי שידאג לשפר את מרקם העור מסביב לקמט, ולהוסיף לעור את הגמישות והלחות הנחוצה לו – חומר המילוי המושלם למטרה זו הינו החומצה ההיאלורונית.

החומצה ההיאלורנית מיוצרת בגופנו באופן טבעי וידועה ביכולת שלה לספוח אליה כמות גדולה של נוזלים, נוזלים אלו מעניקים לעור את הלחות לה הוא זקוק ואף ממלאים נפחים חסרים.

לכמה זמן נשמרת התוצאה?

החומצה ההיאלורונית נספגת באופן טבעי בעורנו במהלך הזמן, אך זמן הספיגה שלה בעור משתנה בין מטופל למטופל.

הזמן הממוצע נע בסביבות ה-4-8 חודשים.

החומצה ההיאלורונית משפרת את מרקם העור באזור המטופל גם לאחר היעלמותה המוחלטת, היא מוסיפה לו לחות וחיוניות שנשארות לאורך זמן.

הרפואה האסתטית ,ללא ספק , התקדמה משמעותית בשנים האחרונות והפכה לשם דבר בכל הנוגע לשיפור המראה החיצוני שלנו,. חשוב להדגיש שיש לבצע את הטיפולים שציינו במרפאות אסתטיקה מוסמכות המחזיקות בכל התקנים הנדרשים ובצוות רפואי מקצועי ועשיר בניסיון.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן