חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסמו עכשיו מאמרים לקידום

קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל – כל מה שרציתם לדעת על SEO במקום אחד

שתפו

תוכן עניינים

קידום אתרים אורגני בגוגל, הוא בעצם אוסף של טכניקות המשמשות לשיפור הנראות, הנגישות והמהירות של אתר אינטרנט – שיובילו לכך שהדירוג שלו במנוע החיפוש של גוגל יטפס מעלה.

ככל שאתר מדורג גבוה יותר כך גדל הסיכוי שהוא ימשוך אליו תנועה אורגנית רבה יותר, מה שיעיד עליו כאתר פעיל ואיכותי שיכול להוות שטח פרסום פוטנציאלי לעסקים נוספים.

מה זה בעצם SEO?

ההגדרה המלאה היא תהליך של שיפור או טיוב נראות האתר במנועי החיפוש – ובמילה אחת "אופטימיזציה" (Search Engine Optimization).

 

האופטימיזציה מתחלקת ל-2 חלקים:

קידום אתרים – On-page

הכוונה היא לטכניקות אופטימיזציה המיושמות בתוך האתר עצמו, כמו למשל: תוכן האתר, כותרות העמודים, המטא-כותרות, תמונות ותגיות.

גם מהירות האתר וחוויית המשתמש לוקחים חלק משמעותי בדירוג האתר במנועי החיפוש.

קבלו מאיתנו כמה טיפים כיצד לשפר ולייעל את העמודים באתר שלכם:

  1. דאגו לכתוב את הביטוי בו עוסק העמוד בכותרת (בטייטל).
  2. הוסיפו תגיות רלוונטיות לעמוד
  3. רשמו אלט טקסטים לתמונות
  4. כתבו תוכן איכותי! עדיף להשקיע בכותבי תוכן מקצועיים ולהבטיח שהתוכן באתר שלכם יהיה איכותי ויעיל.
  5. הוסיפו כותרות H1,H2,H3,H4… כותרת H1 חייבת להיות היחידה בעמוד והיא כותרת העמוד עצמו, לאחר מכן הכותרת המשנית היא H2, לאחר מכן אין חשיבות רבה להיררכיה, כותרות H3-H6 נחשבות לתת כותרות
  6. תוודאו שכל העמודים באתר שלכם רלוונטיים ומכילים תוכן איכותי, מחקו את אלו שלא (או עמודים שבורים/לא תקינים)

קידום אתרים – Off-page

כל מה שקשור לקידום האתר בצורה אורגנית מחוץ לאתר עצמו, האופטימיזציה כוללת: בניית קישורים, מאמרים חיצוניים ועוד.

תודות לכל אלו מנועי החיפוש קובעים את הרלוונטיות והאיכות של האתר.

קבלו מספר טיפים לגבי שימוש בקישורים חיצוניים:

  1. הקפידו לבנות קישורים מאתרים שרלוונטיים לתחום העיסוק של האתר שלכם
  2. אם אתם רוכשים קישורים – הקפידו שהקישור שלכם יופיע באתרים הנחשבים לאמינים
  3. חלקו את הקישורים לעמודים שונים, אל תעסקו אך ורק בעמוד אחד

מה זה בדיוק קידום אתרים אורגני בגוגל?

כפי שציינו מעלה, מדובר בתהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לגרום לכך שידורג גבוהה יותר בדפי התוצאות של גוגל מבלי לשלם על כך (הדירוג הטוב ביותר הוא "1", שנחשב לתוצאה הראשונה שאינה ממומנת ברגע שאנו מחפשים ביטוי כלשהו בגוגל).

הדירוג הגבוה יוביל תנועה רבה לאתר, ובנוסף מדובר בכלי חסכוני בהשוואה ל"קידום ממומן" (PPC), שמחייב להוציא סכום כסף מסוים ולהשקיע אותו בקידום וטרגוט.

מעבר לכך – אתר שנמצא בדף החיפוש הראשון של גוגל ועל אחת כמה וכמה בשלושת הדירוגים הראשונים… יחשב לאתר בעל תוכן איכותי, נגיש ונוח למשתמש, שעובד טוב ובצורה מהירה וגם למקור שניתן לסמוך על אמינותו.

 

איך גוגל מדרג אתרים?

גוגל מדרגת אתרים על סמך מספר גורמים, כשהעיקריים ביניהם הם: רלוונטיות האתר, מהירות האתר וחוויית משתמש.

גוגל משתמשת באלגוריתמים מאוד מתקדמים ומורכבים המנתחים את תוכן האתר בתכיפות גבוהה, את הלינקים (קישורים) המופיעים באתר ואת תקינותם ואת התנהגות המשתמש בתוך האתר (כמה זמן הוא העביר בעמוד מסוים, כמה אחוזי נטישה יש בעמוד מסוים ואיפה המשתמשים נוטשים ויוצאים מהאתר).

המטרה הראשית של האלגוריתם של גוגל היא להביא לתוצאות החיפוש האיכותיות והרלוונטיות ביותר עבור המשתמשים.

מה הכוונה לדירוג על פי "רלוונטיות"?

הכוונה היא עד כמה התוכן המצוי בעמוד/באתר רלוונטי למילת החיפוש (שאילתת החיפוש) שחיפש המשתמש במנוע החיפוש של גוגל.

ככל שהעמוד יהיה רלוונטי יותר כך הוא ידורג במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, כשכמובן השאיפה היא להיות מדורג במקום הראשון.

מה הכוונה לדירוג על פי "חוויית המשתמש"?

הכוונה היא לנוחות הגלישה של המשתמשים, כמה זמן הם שוהים באתר ומדוע הם נוטים לנטוש, האם מבצעים תהליך רכישה מתחילתו עד סופו והאם הם גוללים את הדף מלמעלה למטה מבלי לנטוש באמצע.

חוויית המשתמש מושפעת מעיצוב האתר, מכפתורי האתר, מנגישות האתר, מנראות הטקסט, מקישורים תקינים, רספונסיביות (נראות האתר במכשירים השונים – בדגש על מובייל) ועוד.

עוד פרמטר חשוב מאוד הוא – רספונסיביות!

הכוונה ב"רספונסיביות" היא התאמת האתר לתצוגה במכשירים שונים, עם דגש על תצוגה במכשירי המובייל השונים (אנדרואיד, אייפון וכו').

למעלה מ-90% מהגולשים באתר צופים בו דרך המובייל, מה שאומר שיש חשיבות עליונה להתאמת תצוגת האתר למובייל, חובה לדאוג לכך שכל הקישורים והכפתורים יותאמו מבחינת פונט וגודל לתצוגה במובייל, שהכל יהיה פעיל ויעבוד במהירות – כך תרוויחו שהגולשים ירצו להישאר בעמוד ולהמשיך לגלול.

אם האתר שלכם לא יותאם בצורה מושלמת – הפסדתם, הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בצורה אורגנית ימהרו לצאת החוצה ולא לחזור, ואיתם יעלם לו לאט לאט הדירוג שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

ולשאלת השאלות.. האם ניתן לעשות קידום אורגני באופן עצמאי?

התשובה היא כן, אבל אם אין לכם שנים של ניסיון והתמקצעות בתחום, סביר להניח שתצטרכו להקדיש זמן יקר וגם לבצע לא מעט טעויות בכדי ללמוד.

אנו ממליצים לפנות לחברה העוסקת בבניית אתרים ומתמחה בקידום אורגני, כך תוכלו להבטיח שהם ידעו למצוא את השיפורים שניתן לבצע על מנת להעלות את דירוג האתר שלכם – ובנוסף, הם יוכלו לבצע אותם בעצמם מבלי שתצטרכו לשלם גם למפתח אתרים שיעשה זאת עבורכם.

אנו ב-BRN נשמח לעשות זאת עבורכם, ולהעניק לכם את המעטפת המלאה שתשפר ותייעל את האתר שלכם עד לכדי הגעה לדירוגים גבוהים ואיכותיים!

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – ערכות מוכנות לרכישה אונליין

הסרת קעקועים בלייזר – כל השאלות והתשובות במקום אחד

ערבות ושטר חוב: כלים פיננסיים בשוק הנדל"ן שאתם חייבים להכיר

קנאביס רפואי: השפעות מהפכניות על עולם הרפואה

חומרי אריזה למעבר דירה – כך תכינו את עצמכם לקראת המעבר

עיצוב שפתיים והזרקת חומצה היאלורונית

שטר חוב – כל מה שצריך לדעת במקום אחד

ההשפעות החיוביות והשליליות בצריכת קנאביס רפואי

הזמנת קרטונים למעבר דירה – המדריך המלא

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

דילוג לתוכן