קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

רוצים לקדם את העסק? הכירו את המהלך השיווקי שישדרג לכם את המכירות

שתפו

תוכן עניינים

מרבית בעלי העסקים הבינו במהלך הקורונה שבכדי להבטיח צמיחה מתמשכת וחשיפה רחבה לקהלי יעד מגוונים, הם חייבים לבצע "דריסת רגל" אל עולם הדיגיטל.
מדובר בפלטפורמה שלא מצריכה השלכת כסף רב על "השכרת מקום" או עלויות תחזוקה של מספר עובדים,
לעומת זאת בעזרת הדיגיטל הם יוכלו ליצור הכנסה פאסיבית ויציבה בצורת חנות וירטואלית או בניית דף נחיתה.

בניית דף נחיתה

דף נחיתה הינו עמוד אחד שמטרתו להוליך את הגולש "דרך", הדרך הזו בנויה בצורת משפך שיווקי מתוחכם שבסופו עומדת מטרה ראשית – מכירת שירות או מוצר מסוים.
הכוונה היא לחסוך עבורכם בעלי העסקים את שיחות הטלפון הרבות ולספק מקסימום מידע במינימום מקום, כך שהקהל הפוטנציאלי שיגיע לעמוד יקבל את כל מה שהוא צריך, ובעזרת הובלה נכונה נהפוך אותו לקהל "חם" ורוכש (ממיר).
תחילת העבודה על דף הנחיתה מתחילה בשלב העיצוב הגרפי, מומלץ לפנות לחברה לבניית אתרים או למעצב/ת ולבקש עיצוב מותאם אישית, כך תהיו בטוחים שהעמוד שלכם יהיה ייחודי וימשוך את העין.
אם מדובר במוצר או שירות מסוים – מומלץ לצרף תמונות דינאמיות ולעורר את סקרנות הגולש,
לאחר מכן חשוב מאוד לדאוג לכך שהעמוד יהיה רספונסיבי – משמע שהעמוד יראה בדיוק כמו בעיצוב בכל מכשיר שנבחר לצפות בו… החל מתצוגת דסקטופ, לטאבלט ולכל סוגי הסמארטפונים למיניהם.
מטרת הרספונסיביות היא להעניק חוויית משתמש נוחה ומקסימלית, המאפשרת לו לראות את הטקסט בגודל המתאים, ללחוץ על הכפתור ביתר קלות, לגלול ללא עצירות או תמונות שבורות – כך שהוא יוכל ללכת בעקבות המשפך השיווקי שלנו ללא הפרעות, כל הפרעה תגרום לו לנטוש את העמוד בתסכול וכל ההשקעה שלנו תרד לטימיון.
בנוסף, בעיות רספונסיביות בעמוד שלנו יגרמו לגוגל לדרג אותו בדירוג נמוך, מה שיוריד משמעותית את הימצאותו בכלי החיפוש של גוגל.

מדוע כדאי לפנות לחברה לבניית אתרים לעסקים בכדי לבנות דף נחיתה?

כיום ניתן לבנות דף נחיתה גם ללא הידע הנדרש בבניית אתרים, יש מספר ממשקים שלא מחייבים מאיתנו להיות מתכנתים בכירים, אך הבעיה מגיעה דווקא מכיוון אחר – חוויית המשתמש.
זוכרים את המשפך השיווקי שדיברנו עליו? על מנת לגרום לקהל שלנו להמשיך ולקרוא את התוכן שכתבנו,
נצטרך לדעת כיצד להקנות לו את חוויית המשתמש הנוחה והמעניינת ביותר בעמוד – החל ממיקום הכפתורים, לסוג וגודל הפונט, לאנימציות ומהירות העמוד.
יצירת חוויית משתמש מקסימלית מצריכה הבנה רבה ומקצועיות, ומכאן עולה ההמלצה לבחור בחברה לבניית אתרים, אשר תוכל לספק לכם עיצוב מותאם אישית, בניית עמוד רספונסיבי ותמיכה במקרה הצורך.

מה יקרה אם חוויית המשתמש שלנו לא תהיה מוצלחת במיוחד?

יכולת הריכוז שלנו כיום עומדת על פחות מ-10 שניות (במקרה הטוב), תחשבו על הסטורי שאתם מסתכלים באינסטגרם, בתוך כמה שניות תחליטו האם להמשיך לצפות בו או להעביר לסטורי הבא? זה בדיוק העניין.
אם לא תנצלו את השניות הללו ביצירת חוויה פשוטה, נוחה ומעניינת – תאבדו את הלקוח הפוטנציאלי שלכם באותה המהירות שבה הוא נכנס.
לסיכום, בניית דף נחיתה מעוצב אישית, רספונסיבי ובעל משפך שיווקי חכם וממיר – ישיג עבורכם מקסימום תוצאות במינימום השקעה.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן