קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

כיצד ניתן לטפל בפצעים בפנים בעזרת הרפואה האסתטית?

שתפו

תוכן עניינים

הרפואה האסתטית מחוללת קסמים בכל הקשור לטיפול בפצעים בפנים ובעיות עור למיניהן. כיום, ישנן מגוון טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לטפל ואף להעלים פצעי עור מסוגים שונים, כולל שיקום העור וסיוע במניעה מהתמודדות בעיות דומות בעתיד. אז באילו סוגים של פצעים בפנים ניתן לטפל בעזרת הרפואה האסתטית? כל המידע לפניכם.

אילו פצעים בפנים קיימים?
יש לא מעט סוגים שונים של פצעים בפנים שצצים מסיבות כאלה ואחרות, אך אנו נמנה את הנפוצים והמעצבנים שבהם:
פצעי אקזמה
אקזמה נחשבת כמחלת עור כרונית, היא מתבטאת ביובש, אדמומיות ותחושת גרד מציקה באזורים מסוימים בעור, כאשר הנפוצים שבהם זה אזור הפנים, הרגליים והצוואר. התסמין הראשוני של פצעי האקזמה הוא תחושת גירוד מציקה, לאחר מכן תופיע פריחה על גבי העור שתסמל על תהליך דלקתי שמתרחש. לרוב, האזור המודלק יגרום לעור להתעבות – אך אל דאגה, לא מדובר בתופעת מסוכנת והיא ניתנת לטיפול בעזרת מגוון משחות קוסמטיות נוגדות אלרגיה ומבוססות על סטרואידים (תוכלו להשיג זאת במרפאות לרפואה אסתטית של מכבי אסתטיקה).

פצעי מילאריה
פצעי המילאריה ידועים גם כ"פצעי זיעה", מדובר בבליטות קטנות ומגרדות שיוצאות בעקבות הזעת יתר ונקבוביות עור חסומות. חסימת הנקבוביות יכולה להוביל להתפתחות פצעים מודלקים. מדובר בתופעה נפוצה באזורים חמים ולחים, היכולה לקרות לאחר פעילות מאומצת. הבליטות הקטנות נראות כמו מעין פריחה, גירוד שלהן יכול להוביל לזיהום העור ופציעתו ולהחמיר את המצב. פצעי המילאריה יכולים להופיע על גבי הפנים, בצוואר, בחזה, בגב ואף בירכיים. במקרים רבים המילאיריה נעלמת מעצמה, או כאשר מתלווה אליה פריחה וזיהום – חשוב מאוד לטפל! ניתן לעשות זאת באמצעות טיפול פנים הכולל משחה להפחתת הדלקתיות בעור, בנוסף כדאי לנקות את האזור עם מים וסבון.

פצעי אקנה
נהוג לחשוב שאקנה הינה מחלה שנפוצה אך ורק בקרב בני נוער, אבל ממש לא כך הדבר – וגם מבוגרים חשופים למחלת העור השכיחה. האקנה פוגעת בזקיקי השיער ומביאה להפרשה מוגברת של חומר שומני (סבום) הפוגע בבלוטות החלב התת-עוריות וחוסם אותם. חסימה זו של זקיקי השערה גורמת להתפתחות דלקת המתבטאת בפצעים אדומים ומוגלתיים על גבי הפנים. ישנן דרגות שונות לפצעי האקנה, כאשר הרמה הראשונה הינה הופעת "קומודונים" המורים על חסימה של נקבוביות העור, הם נראים כמו נקודות שחורות על גבי העור. הרמה השניה היא ה"מורסות", אלו הם פצעים מזוהמים, כאשר במרכזם ישנה כמות גדולה של מוגלה. הרמה הבאה היא הופעת "פצעים לבנים", הנראים כמו בליטות אדומות שבמרכזן צבע לבן ומוגלתי. הרמה הבאה היא הופעת "נודלות", אלו הם מעין "חצ'קונים" גבשושיים ועמוקים, העלולים לגרום להצטלקות העור.

לינק לתמונה: https://www.freepik.com/free-photo/person-dealing-with-rosacea_44592224.htm#fromView=search&page=1&position=19&uuid=6ca4784d-2d13-442c-97af-14ef7b13c1e0

איך ניתן לטפל בפצעים וצלקות אקנה?
ראשית, מומלץ להגיע לרשת המרפאות של מכבי אסתטיקה לאבחון ראשוני על ידי קוסמטיקאית מומחית בטיפול באקנה. לאחר מכן היא תוכל להמליץ על שיטת הטיפול המועדפת למצב הקיים, כאשר ישנם מספר טיפולים קוסמטיים יעילים במיוחד העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו למשל: טיפול בגלי רדיו, טיפול בלייזר ואף טיפולי פילינג כימיים.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן