קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

הסוף לבעיית ההזעה – הכירו את טיפול המירה דריי

שתפו

תוכן עניינים

אנשים רבים סובלים מתופעה של הזעת יתר, מספיקה הליכה של מספר דקות וריח הגוף המזיע – כאן כדי להישאר.
הידיעה שחלק גדול מהיום הולך להיות מלווה בעיגולי זיעה טורדניים ובתחושת אי נוחות, מביאה אותנו לחפש אחר פתרונות יעילים וזמינים.

אחד הפתרונות המובילים של השנים האחרונות בתחום האסתטיקה הרפואית – הוא ללא ספק טיפול ה"מירה דריי" שעליו נפרט במאמר שלפניכם.

מהו מכשיר המירה דריי?

מדובר במכשיר רפואי וחדשני הנקרא "MiraDry" פועל בעזרת טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת של גלי מיקרו אשר מסוגלים לחדור דרך רקמות העור השונות ישירות אל שכבת הדרמיס ולפגוע באופן מבוקר ובלתי מסוכן בבלוטות הזיעה, עד לכדי המסה מוחלטת שלהן והריסתן.

המירה דריי הוכח כפתרון קליני ובטוח לשימוש, אשר בא להחליף את זריקות הבוטוקס המסורתיות שהיה נהוג להשתמש בהן על מנת לסתום את בלוטות הזיעה, ואף את האופציה הכירורגית – ניתוח לשאיבת בלוטות זיעה.

כיצד המכשיר הורס את בלוטות הזיעה?

כאשר גלי המיקרו מגיעים אל בלוטות בזיעה הם מומרים לאנרגיית חום הגורמת להרס הבלוטות, אל דאגה – במקביל מופעלת אנרגיית קירור באזור על מנת לאלחש כאב ואי נוחות.

בנוסף, טכנולוגיית הקירור מונעת פגיעה בשכבות העור העליונות, ודואגת לכך שהפגיעה תהיה מבוקרת באזור הנחוץ בלבד.

האם הטיפול במירה דריי בטוח?

בהחלט, השימוש במכשיר אושר באופן מוחלט על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA, שנחשב לתו תקן מחמיר במיוחד, בנוסף הטיפול הוכח קלינית הן בהצלחתו והן ברמת הבטיחות שלו.

חשוב לציין כי יש לעשות את הטיפול במרפאה מוסמכת לאסתטיקה רפואית, כזו העומדת בכל התקנים ומחזיקה בצוות רפואי מוסמך ומקצועי בתחום.

מה הם אחוזי ההצלחה של הטיפול?

לפי מחקרים, לאחר הטיפול הראשון תחושו בשיפור של כ-60%-70% בהיקף ובכמות הזיעה, הטיפול השני כבר מביא את הגוף למצב של 90% הפחתה בזיעה ביחס למצב הראשוני!
מבחינה כמותית, תוכלו לראות שיפור של כ-99% – מה שאומר, שלום ולא להתראות לזיעת יתר.

האם זה מסוכן לאבד את בלוטות הזיעה באזור בית השחי?

בלוטות הזיעה שנפגעו ונמסו אמנם לא מתחדשות בגוף (וטוב שכך), אך אל דאגה – הגוף מלא בבלוטות זיעה כך שהדבר לא מסכן ברמה הבריאותית את הגוף ואת יכולתו לנדף זיעה ורעלים.

כיצד מתבצע טיפול המירה דריי?

בגדול מדובר בטיפול הכולל שני מפגשים, ההפרש ביניהם צריך להיות כ-3 חודשים, משך הזמן של כל אחד מהם עומד על שעה פחות או יותר.

בתחילה, תתבקשו להגיע לפגישת ייעוץ במרפאה לאסתטיקה רפואית יחד עם הרופא המטפל, במהלך הפגישה הרופא יעריך את המצב וייתן לכם הנחיות במידה והטיפול ימצא כמתאים עבורכם.

לאחר מכן הרופא יבנה לכם תוכנית טיפול מומלצת ומותאמת עבורכם ספציפית, וביום הטיפול עצמו בתחילה יוזרק לאזור בית השחי חומר מקומי מאלחש, לאחר מכן הרופא יחטא את המקום ויתחיל בעבודה עם המכשיר למשך שעה (פלוס מינוס).

היכן מומלץ לבצע את טיפול המירה דריי?

כפי שציינו מעלה, יש לעשות את הטיפול במרפאה לאסתטיקה רפואית מוסמכת העומדת בכל התקנים המחמירים, כמו למשל רשת המרפאות של מכבי אסתטיקה שידועה בצוות הרפואי המקצועי שלה, בשביעות רצון הלקוחות ובתוצאות חסרות תקדים.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן