קטגוריות

מאמרים אחרונים

פרסמו כאן את המאמר שלכם

הכירו את פתרון התדלוק – שכל החברות הגדולות כבר נדלקו עליו

שתפו

תוכן עניינים

בואו נודה באמת, הקדמה הטכנולוגית שינתה כמעט כל היבט בחיים שלנו, יעידו על כך ההורים שלנו.
אחד מן התחומים המזוהים עם התקדמות הטכנולוגיה הוא נושא הדלק ודרכי התדלוק השונות, החל מדלקנים ועד עמדות טעינה חכמות לרכבים חשמליים.

טכנולוגיית ה-RFID

מדובר על "טכנולוגיות מזהות" המבוססות על גלי רדיו, הפועלות על פי זיהוי אוטומטי ולכידת נתונים.

הטכנולוגיה אוספת נתונים באופן אוטומטי על אובייקט מסוים ומעבירה את הנתונים ישירות אל תוך מערכות ממוחשבות – וכל זה ללא התערבות אנושית כלל.

הרעיון הראשוני אמנם היה קיים כבר בשנות השבעים, אך היה מדובר בפטנט טכנולוגי יקר במיוחד ובלתי נגיש. בעקבות הוזלת מחירים משמעותית שהתרחשה בעשורים האחרונים, טכנולוגיה זו הפכה לזמינה עבור עסקים שונים וחברות סטארט-אפ, ובכך ניתן היה להשתמש בה עבור פטנטים ורעיונות פורצי דרך.

טכנולוגיית ה-RFID בעולם הרכב

טכנולוגיית גלי הרדיו חוללה מהפכה בעולם הרכב, היא הביאה איתה את המצאת "התקן הדלקן".

מדובר בהתקן המחובר לפיה של מיכל הדלק ברכב, ההתקן מזהה את סוג הרכב ואת סוג הדלק ומאפשר תדלוק בכמות מוגדרת או חופשית – כזו שנקבעה על ידי חברה מסוימת, המחזיקה בצי רכבים משלה.

כל הנתונים הללו הכוללים את תאריך התדלוק, כמות הליטרים, המחיר ועוד… עוברים בזמן אמת אל מערכות החברה ומאפשרות לה לעקוב ביתר קלות אחר ההוצאות שלה.

 

אילו יתרונות נוספים מאפשר הדלקן?

  • מעקב ממוחשב – תשכחו מהחשבוניות המודפסות, מדובר בדרך קלה ויעילה למעקב, עבור חברות קטנות וגדולות כאחד.בעזרת הדלקן החברה יכולה לנטר את צריכת הדלק של כל כלי הרכב שלה, ולשנות את כמויות הצריכה בהתאם לאסטרטגיית הניהול שלה.
  • רכבים מורשים בלבד – התקן הדלקן רשום במערכת הניהול של החברה/הארגון, כאשר הרכב מתקרב לתחנת התדלוק המכשיר מתקשר עם משאבת הדלק ומאפשר למשאבה להוציא דלק.הדבר יתאפשר רק במידה וההתקן רשום תחת החברה, תודות לכך נמנעת צריכת דלק בלתי מורשית.
  • הגבלת כמויות – אחת האפשרויות המדהימות בהתקן הדלקן היא האפשרות להגביל את כמות התדלוק מראש, עבור רכב ספציפי או באופן רחבי.החברה יכולה להגדיר בדיוק את הכמות המדויקת, ובכך למנוע חריגות תקציב ואף לייעל את עצמה.
  • איתור חריגות – המערכת מפיקה דוחות על אופן צריכת הדלק, היא מזהה כל דפוס או חריגה, תודות לכך הארגון יכול לזהות חריגה מסוג זה בזמן אמת ולטפל בה – אם מדובר בשיטות נהיגה לא יעילות או שימוש בדלק למטרות אישיות ולא למטרת נסיעות החברה.

מהו הדלקן האוניברסלי?

דלקן אוניברסלי הינו התקן המאפשר תדלוק בכל תחנות הדלק!
בעבר, האופציה היחידה הייתה הסכם התקנת דלקן עם חברת דלק מסוימת (דלק, פז…), מה שחייב את מחזיק הרכב למלא דלק אך ורק בתחנות הדלק שאיתן קיים ההסכם.
בשנים האחרונות הגיח הפטנט החדשני – "הדלקן האוניברסלי", ובכך הקל רבות על החברות השונות והעובדים שלהן ואפשר להן למלא דלק ביתר קלות, כמעט בכל מקום בדרך.

חדש My Articles

פרסמו עכשיו מאמר בכל נושא

ותהיו חלק ממאגר הכותבים הגדול במאמרים

מאמרים אחרונים

קרטונים למעבר דירה – כמה באמת צריך? המדריך המלא

שמן קנאביס: כל היתרונות והחסרונות במקום אחד

חומצה היאלורונית בשפתיים – כל המידע במקום אחד

איזו השקעה כדאית יותר – נדל"ן יוקרה או קריפטו?

5 חומרי אריזה למעבר דירה שאתם חייבים להשיג

אנטי אייג'ינג – הטיפולים שיעזרו לכם להשיב את המראה הצעיר לעור הפנים

השכרת נכסי יוקרה במרכז – המדריך המלא

ההשפעות ותופעות הלוואי של הקנאביס

ערבות בנקאית לשוכרי דירות

פילינג ללא קילוף – טיפול הפנים המתקדם לחידוש עור הפנים

דילוג לתוכן